2008-08-09

Denna bloggen är ingen blogg, det är ett länkarkiv. Ett smart länkarkiv där du kan läsa om butikerna som jag länkar till. Den är till för dig som vill ha tag på vinyl-skivor, nya och begagnade.

Egentligen skapar jag bloggen för min egen skull då jag brukar "tappa bort" adresser till sidor som inte har det jag söker för tillfället men som kan vara bra att återkomma till nån annan gång.

Är det några uppgifter som är felaktiga på sidan, kontakta mig så skall jag åtgärda det. Har Ni tips på fler butiker som ni vill att jag skall lägga in så kontakta mig.

Det skall bli spännande och se hur detta utvecklar sig, ge mig gärna tips på funktioner eller information Ni vill ha på sidan!

Tack för mig

//Rickard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0